Tisdag

Ofy fan, när jag och Frida gick tvärs över gatan till bussen efter skolan och jag skulle varna henne över isen vid kanten skrämde jag mig själv. Jag lät som en gammal 70 årig alkoholistgubbe som försökte jaga ikapp henne, fan Frida hoppade nästan till! Hur kommer det sig att jag tycks bli hes igen, efter att ha fått rösten tillbaka efter alla dagar, så fort jag återvänder skolan? Jag var inte ute mycket längre i kylan än igår när jag hämtade ut ett paket på ICA Råby. Och jag klädde mig varmt. Lyckligtvis gick läskiga hesa gubbrösten över efter bara någon minut ändå.. Huvudsaken är att jag låter som mig själv när jag pratar med älskling senare ikväll.

Har precis pratat med Nina angående festen nu på lördag. Sen diskuterade vi om det fanns något att göra, typ ett roligt spel eller något sa hon. Nu snackar vi inte om brädspel eller så, utan när hon sa spel tänkte jag hur kul det vore att testa vår balans när vi e aspackade! - Därav idén: TWISTER! Haha fast har ingen matta och tror inte någon vän har det heller, eller?? Hör gärna av i så fall ;)

Bild från 19-årsfesten, då ingen hade balans nog att klara av några trappsteg ned:


Kommentarer
Postat av: frida

haha därför bl.a har jag slutat druckit så mkt:P julia höll i amanda för att inte ramla sen ramlar dom mitt framför mig o jag fastnar med foten i dom när jag ska kliva över o gör kullerbytta ner i trappen haha galen kväll!:) det positiva va ju att du träffade max för första gången:D du e skyldig mig en tjänst;)<3

2010-02-25 @ 17:01:17
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0