Vrickad dröm

Inatt var en till sådan natt då jag hostade som ett svin, käkade massvis med halstabletter och drack te med honung för att det skulle gå över, vilket det äntligen gjorde halv sex på morgonen! Jag var helt slut och somnade direkt, vaknade igen runt nio då jag mådde dåligt igen, efter en mycket skum dröm:

Jag var uppfixad till en dejt med Max, som tydligen bodde i en villa. När jag ringde på dörren öppnade hans syster - ja en kompis till mig haha som jag skakade hand med som om det vore första gången vi sågs. Ett taf efter att ha väntat i soffan på att Max skulle dyka upp insåg jag att jag redan kände henne och frågade varför hon aldrig berättade om att hon var Max lillasyster. Ja, helt plötsligt låg Max i soffan bredvid mig och vi åt chilinötter samtidigt som vi glodde på tv-skärmen i timmar. (Trevlig dejt eller hur?) Sedan satt jag plötsligt vid laptopen hemma och såg ut genom fönstret att Max hade förberett en middag för oss två på en grannes balkong....

Jag tänker inte påstå att jag har normala drömmar i vanliga fall när jag e helt frisk, men den här var ju extrem.. Förresten när fan kommer jag tillfriskna???? Varit sjuk länge nu..... xD


Kommentarer
Postat av: Neha

Haha rolig dröm:P

2010-02-27 @ 00:01:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: frida

haha du e rolig :D vilken va kompisen då:P? krya på dig förresten hur var grease:)?<3

2010-02-27 @ 00:52:05
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Lovisa haha

- GREASE VAR HELT JÄVLA FANTAAASTISKT!!!! :D

2010-02-28 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0