10 januari

Hemkommen efter en av de bästa helgerna med älskling hittills. Det blir allt svårare att åka tillbaka till Västerås för varje gång vi ses, men samtidigt närmar det sig till studenten - då jag flyttar härifrån och bosätter mig med honom och mitt liv blir som en living dream :)
I fredags var det ganska sunkigt pga att SJ hade ett försenat tåg, nämligen den jag skulle åka med, så iställer för att anlända Ronneby åtta var jag framme halv tio. Vi har ju bara en helg på oss, och då vill man vara där så tidigt som möjligt. Men det gick bra, vi satt uppe extra sent och kollade klart på film ändå :) I lördags gick vi på bio och såg Avatar, bättre än jag trodde den skulle vara faktiskt. Därefter mötte vi upp vänner till Max som vi gick ut och åt middag med senare och hade riktigt trevligt. Alla hans vänner är supersnälla och trevliga, Karlskrona är en vacker stad och Max är UNDERBAR ♥ Jag kan bara vara säker på att livet kommer förbättras enormt när jag flyttat dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0