Måndag

Igår var det skönt bara för att jag slapp undan söndagskänslan, som jag alltid har dagen innan skolan börjar. Den är riktigt obehaglig, och jag kommer antagligen gå runt och grubbla över skolan onsdagkväll, men lyckligtvis har jag bara en hel torsdag och kort fredag, tills det är helg ;) Inte vilken helg som helst, utan en helg som jag kan säga redan nu att den kommer vara underbar. Jag åker till Kallinge och funderar om jag kanske ska göra något för att fira älsklings 26års dag när jag ändå är där.. Har några planer, inget för stort, tror inte ens han vill fira om jag ska vara ärlig. Tänker inte gå emot hans vilja, men jag anser det vara värt att fira den mest fantastiska personen, som sprider glädje överallt och gör så mycket för andra. En kille som kan få en att le brett oändligt och.. man faller bara för honom, vare sig man är hans tjej, kompis eller kollega, det är jag säker på. Han är inte som alla andra, han är speciell ' och perfek!t för mig :) Att fira hans år från säkert den sötaste lilla pojken till den mannen han är idag, vore inget annat än bra. Och det är han värd! :)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0