Eventuell framflyttning

Inte långt nu tills jag flyttar och jag är utom mig av längtan och lycka! Festen blir fortfarande av vare sig bara fyra eller tom mindre kommer, men jag har märkt att just den 17e inte funkar för särskilt många, så den blir eventuellt flyttad men bara till den 19e inte senare eftersom jag måste packa och så. Det finns en chans att fyra personer till kan komma då men jag måste bara försäkra att de som redan sagt att de kan dyka upp kan då också :) Som sagt så är ju syftet med festen att jag ska kunna umgås och ha kul med alla vänner på en och samma plats samtidigt så jag kan säga hejdå till de osv.

För övrigt har dagen varit bra, imorgon är sista arbetsdagen sen har jag en liten semester, men med mycket att göra; söka jobb, städa, tvätta alla mina kläder som ska packas etc. Men 20kg är maxvikten för bagaget, i värsta fall tar jag bara mina favoritoutfits nu och hämtar resten om några månader. Hursomhelst så är huvudpunkten i det hela att jag och mitt livs kärlek kommer bo ihop! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0