Final Post

Japp nu är det inte många timmar kvar, jag lyssnar på Paul McCartneys liveskiva och ska strax käka, sedan tänkte jag lägga mig tidigt. Det här blir med andra ord mitt sista blogginlägg - på ett tag i alla fall. Ni får försöka överleva höhö
Imorgon går jag upp tio i sex för att duscha och se till att jag verkligen har packat med mig allt. Nu är det förvisso bara mina kläder som åker med denna gång (och de små viktiga sakerna som p-piller, sminkborttagning etc).

Nästa gång blir ännu roligare då jag flyttat in "på riktigt" med alla mina LP-skivor, resten av kläderna/skorna, flyttpresenterna och när jag faktiskt är skriven där i Ronneby. Måste skaffa ny läkare och allt, och konstigt nog är det kul för mig för då händer det verkligen! :D

Vi synes!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej sara!

Hur är det? Har du flyttat nu?

2010-08-04 @ 23:16:51
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0