In i det sista..

Packningen är klar och nu har man förnyat, eller rättare sagt fixat ett tillfälligt pass som bara kan användas EN gång och kostar 989kr! Jag har aldrig behövt visa mitt pass under alla andra gånger jag flygit till Ronneby, men förra veckan slog det mig att jag var tvungen att visa pass sist jag flög ned till Max, och vågade inte ta några risker denna gång. Lite surt bara att jag inte kom på det förra månaden, så jag kunde förnya ett pass (som håller i fyra år och är billigare) till ett bättre pris, men nu är det som det är och saken är faktiskt att ingenting, oavsett vad, kan göra mig bitter då jag befinner mig i ett härligt läge - jag bor snart ihop med Max!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0