20 juni

Har varit en riktigt mulet och regnig dag, men inte låter jag det mig påverka! Jag tog en runda på stan, nu när man har busskort är det ju som att åka gratis hela tiden, vilket är för härligt och rean pågår i alla butiker! Men jag har en begränsad budget och måste spara pengar till körkortet och Thailandresan i januari. Allt jag köpte med hem var en bodylotion, bara nödvändiga saker ska införskaffas. Jag lyckades motstå tre parfymer, en läppglans, två klänningar och en lätt, somrig blus. Hoppas innerligt jag får jobb inom kort när jag flyttat till Ronneby, så jag får lite inkomst på vägen. Jag har och fortsätter söka jobb i hela Blekinge län, samt Göteborg och Varberg, då det ändå inte ligger så långt bort. Hoppas hoppas!

Imorgon påbörjar en ny vecka, andra veckan på jobbet. Jag längtar dit, det är så kul och man får alltid ett gott skratt! Kommer dock bli skönt att vara ledig på fredag så jag får en extra dag tillsammans med Max :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0