5 juni

Har varit på stan med Nina och handlat en väldigt sjuk och rolig grej till vår studentskiva och lite annat. Vi har äntligen kommit på vad vi ska köpa till Max som tack för allt han gjort :)
På väg mot bussen kom en gammal granne/vän, Sara, som från ingenstans och vi tog igen så mycket och pratade bland annat om vår namnsdag 1998 då vi käkade massa pannkakstårta, lekte frisör osv haha inte tal om att hon fick syn på en gammal lärare som jag hade i lågstadiet som vi hann prata med. Hade inte träffat henne sedan jag var nio år, helt sjukt! Man fick lite nostalgisk känsla och det var jättekul!

För övrigt är jag inte bakfull idag, då jag aldrig gick ut igår. Fredagkvällen tillbringades hos mig och syster med Nina och vi såg en film och sånt. Hade ingen större lust att dansa hela natten, tror jag börjar bli gammal...

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johana

söt blogg :)

2010-06-06 @ 11:49:31
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0