En liten varning till alla "kepsare"

Kepsare... det lät ju riktigt bra! Men i alla fall det jag menade var alla ni som använder keps ofta gör det inte i solen för mycket för fan vilket misstag att jag aldrig tog av den tidigare idag.
Nu är bilden inte alls av bra kvalitet och det är knappt så man ser att jag ens fått en bränna överhuvudtaget men kepsen har skuggat över en del av halsen och lite av bröstet och nu ser det snarare ut som en brännskada eller att jag haft någon tygbit runt halsen som lämnat ett märke efteråt.. Hur jämnar man ut det innan studenten?

Kommentarer
Postat av: martin

hej fin blogg

ta gärna en titt på min & släng en gullig kommentar!:3

2010-06-06 @ 21:04:29
URL: http://clowncore.webblogg.se/
Postat av: tobbs

fin blogg, besök gärna min blogg! riktigt bra en lovar! www.tobbs.se :)



nice blog, please visit my blog! it's awesome! www.tobbs.se ;)

2010-06-07 @ 13:38:32
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0