Imorgon åker jag!

Midsommar kommer firas på jobbet imorgon och som tur är får jag och Menal sluta redan vid två vilket är bra nu när jag ändå ska iväg med 14.45 bussen mot Arlanda! Ska börja packa redan ikväll och får gå upp så tidigt som fem imorgon och duscha o fixa mig. Jag lär dock bli smutsig med lera och mat från jobbet men då får jag helt enkelt ta en snabb dusch där också innan jag åker :P
- Nog om duschar, för övrigt är jag överlycklig att få träffa min pojkvän i helgen! Inte långt kvar nu tills vi faktiskt BOR TILLSAMMANAS! :D Tänk att vakna bredvid personen man älskar allra mest i hela världen varje dag, det finns inget jag ser mer fram emot ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Synd att du ska flytta tycker jag!

2010-06-23 @ 21:34:04
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0