Plugg under sommaren



Idag köpte jag hela teorin som behövs för att klara provet. Jag får nästan huvudvärk bara jag ser alla sidor, men är samtidigt taggad! Jag ska ha körkort punkt slut! :)

För övrigt har dagen varit ganska seg framtill den punkten då jag och Menal köpte choklad på ica under lunchen och blev piggare haha blev studsmattan igen och brukarna tyckte det var kul, så vi fortsatte. Idag fick vi jobba ännu mer än första veckan då vi observerade mest. Nu har man ett schema o följa och det känns både intressant och aningen tråkig då man inte längre kan ta lika många initiativ men det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur mycket gick det kalaset på? :)

2010-06-21 @ 18:50:00
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0