Freak out

Ända sedan badrumsrenoveringen förra sommaren har vi haft ett problem. Detta, eller dvs dessa problem kommer bara från ingenstans. Det var illa nog att behöva duscha o sånt i en barack länge när de renoverade, sen när de var klara hade de "skräddarbyggt" nya rör, lättåtkomliga för min största fobi - SPINDLAR!
Jag har i 19 månader nu haft rutin check-ups bl a under badkaret och runt varje hörn i badrummet och i handfatet för att se till att jag inte hoppar in i - låt oss kalla det duschfällan. Kusten verkade vara klar ikväll tills jag fick syn på något krypande under badkarets hörn. Nu tänker jag be mamma eller Erika döda den så jag kan ta en normal, trygg dusch.

Men dem kommer alltid tillbaka... - vad jag eller någon annan än gör. Men rensningen måste ske, annars slutar det väl med ett tjugotal spindlar på en och samma gång i badrummet!
Ååhh nu längtar jag ännu mer till att komma bort härifrån och bo med min underbara pojkvän, som säkert aldrig haft en spindel i sitt badrum. Där är jag trygg i alla lägen!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja visst var den läcker :D älskar markerade axlar ;)



allt bra med dig idag då?

2010-03-11 @ 14:03:55
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0