Fredag och jag är ledig!

Haha det kändes ju för härligt att se syster och mamma tvinga sig upp imorse när jag kunde ligga kvar i min stora, sköna, varma säng och sova hur länge jag ville! Hade ställt klockan till halv tolv, men blev istället väckt av min underbara pojkvän som ringde 10.46, blev inte lika lång sovmorgon, men jag vaknade gladare så i alla fall :)

Snart ska jag ner till stan, är dock fattig just nu så blir ingen shopping, och jag måste hinna hem på samma bussbiljett så jag inte behöver köpa en ny. Urk.. Jag åker i princip ned till stan bara för att en gratis värdemeny från McDonald's väntar på mig och sen kanske jag går och bara provar kläder i H&M lite snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0