Day before hell...

Usch mår inte bra idag, nej det är inte bakfylla, jag tror jag blivit immun mot det. Hoppas det jag har bara är någon tillfällig "24-hour bugg" och att jag mår bra nu på torsdag när jag ska åka och se Max :)
Igår hade vi trevligt och avnjöt vin, cider, god mat och såg Avatar. Den filmen är riktigt bra, får se till och införskaffa mig dvd:n jag med!

Vi gick och handlade på ICA runt halv sju tiden, då jag fick syn på en mycket tilldragande framsida på en tidning:

Självklart så köpte jag den! Kalla mig löjlig eller galen som fortfarande, efter snart fyra år, köper allt jag ser med min idol på. Det är bara gilla läget :P


Imorgon väntas helvettet och jag ser inte direkt fram emot det, men oavsett vad så skall jag dyka upp för projektredovisningen. Sen ser vi vad dagen bringar därefter.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

va gött att du vill vara med i dagens blogg! :D drar finalisterna antingen vid midnatt eller imorgon bitti ;) håll utkik!

2010-05-09 @ 18:25:33
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: lydia

Åh, är du också en sån där Idolmänniska ? ;)

Det är jag med kan ja lova !!

Gillar du nån mer än Sebastian ? (:

2010-05-09 @ 19:39:45
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Sara

Lydia: Jag är nog ingen idolmänniska, jag kollade inte ens på idol 2005 när Sebastian var med, fick faktiskt höra talats om honom efter min lillasyster köpte dvd:n, då hon var och är fortfarande ett stort Ola-fan. Jag märkte något nytt med Sebastian, han var olik alla andra och i snart fyra år nu har jag varit ett stort fan av honom. Men visst har man sett några idolavsnitt med åren och så finns det en del bra artister från det programmet :)

2010-05-10 @ 13:35:16
Postat av: Anonym

kul att du vill vara med!

hittar du på idag? :)

2010-05-10 @ 18:49:40
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0