Hangover

Bjuder på den enda hyfsat normala bilden från igår kväll:


Igår var jag på Blue Moon Bar med Frida och vi hade jättekul. Blev dock stressigt eftersom jag var hos frisören precis innan och fixade utväxten och gjorde några ljusare slingor. Kvällen slutade tidigare än planerat då vinet och jag inte var goda vänner som vi brukar vara xP Och jag hade en pinsam konversation med taxin på hemvägen om hur jag hatar alkohol, att jag aldrig mer ska dricka igen och ifrågesatt varför det ens fanns överhuvudtaget haha

Nu ska jag ned till stan och shoppa lite grejer med min vän Nina sen får vi se om jag upplever det som kommer bli en hemsk, rasistisk kväll här på Råby. Stockholms poliser och två helikoptrar är redan här... Kul - not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0