Inte är Smith's lättimponerade

Här sitter man vid datorn och pluggar inför ett stort prov jag har på min lediga dag imorgon då syster plötsligt ropar från vardagsrummet: Sara kom, det här måste du se!

"Ooh, är det en ny konsert på g? Eller har hon hittat godis?" tänker jag. Jag står där och ser ett tomt bord utan godis och inga roliga nyheter på tv och frågar vad det gällde. "Ser du hur fin och slät den här leverpastejen är!"
........... what?

Fick en flashback från Simpsonssvanittet när Homer sa att det krävs en hel del för honom att bli imponerad och mindre än två sekunder senare fick han syn på något som fick ögonen att spärras upp och skrek: "Oo a blue car!!"


Kommentarer
Postat av: josefin

fin blogg! :)

2010-05-19 @ 17:39:14
URL: http://jjjosefin.webblogg.se/
Postat av: corinne

vilken fin blogg :D

ta gärna en tittt på min blogg :D

2010-05-19 @ 17:51:35
URL: http://corinnemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0