Onda Ankan goes Dement

Är klar med en uppgift i kursen med den onda ankan. Har en till läxa att göra, men har inte det som behövs för att den ska göras, bara pappret med frågorna. "Det är bara den här du behöver" jotjena. Jag pratade med henne om det idag och sa att jag tror jag behöver boken för att göra uppgiften och jag har aldrig ens haft en, då hon svarar "Ja, men det är ju inte mitt fel, du har inte påminnt mig om att få en bok" - jag gjorde det varje lektion by the way. Men nu ser jag att det är något helt annat än boken som behövs. Med andra ord så måste jag se in i de svarta ögonen och kalla tomhetens själ hos henne än en gång så jag får uppgiften, kul. Det är något som inte stämmer till riktigt med hennes beteende. Idag upprepade Onda Ankan varje hemska ord på engelska, fråga mig inte varför, ingen vet hur hennes skalla fungerar eller mår för den delen...

Hoppas i alla fall jag får rätt hjälpmedel till uppgiften imorgon. Tills vidare ska jag plugga till ett till prov jag har imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0