Patetiskt erkännande

Jag har kommit till insikt att jag faktiskt är latare än Homer Simpson. Efter att ha städat i drygt två timmar blev jag törstig - tycker inte om vatten, det smakar inget och orkar heller inte gå till ICA så jag tog det enda som fanns i kylen: cider (7.0%)
Efter två klunkar har jag nu ångrat mig och orkar inte ens dricka upp det.. men det vore dumt att slösa med tanke på min begränsade budget, så jag dricker det ändå, fastän det är en söndag eftermiddag och jag ska jobba imorgon.. Hur tänkte jag egentligen?
Jag borde ha valt kranvatten trots allt...


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, kan ju inte skada med en ynka cider? ;D

2010-05-07 @ 18:48:03
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0