Job #2

Hade vägen förbi arbetsförmedlingen lite snabbt idag igen och det ledde grymt nog till en arbetsintervju på direkten! En kvinna från ett bemanningsföretag var nämligen där samtidigt och skulle strax bege sig ut tills de frågade om jag vore intresserad av ett jobb hos dem. Givetvis tackade jag ja! Det är dock inte inom vården, men fördelen är ändå att jag får mer betalt än jag hade om jag jobbade som vårdare och lite mer pengar går mig inte emot!

Om två dagar kommer syster och Nina på besök! Ska bli kul o ses igen!

- Nu spökar datorn så jag måste stänga av datorn. Jag är bara inne på ams.se, egoinas blogg, blogg.se och hotmail, så förstår inte varför, men känns som om jag orsakat det så inlägget får bli kortare än planerat, men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0