sladd

Igår körde jag för första gången i snö och jag måste säga att det var ganska spännande och aningen (jäkligt egentligen) nervöst. Efter halva tiden laddade vi med lökringar och cola på Max och sedan begav vi oss mot en stor parkering där vi övade på sladd. Visst lär man sig sådant på halkbanan men jag tycker det var bra att jag fick öva på det innan också. Han drog åt handbromsen när jag som minst anade så jag tappade väggrepet och fick styra mot sladdriktningen. Slutade nästan med att jag skrattade, men jag får tänka på de allvarliga konsekvenserna som händer i trafiken varje dag när jag gör halkbanan och inte skrattar för att jag snurrar hejvilt. Vad vore det för intryck jag hade gett dem då?

Nu ska jag plugga lite till och sedan köra mer i svåra Halmstad trafiken.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: gigi johansson

ALWAYS BE CAREFUL SARA, VERY CAREFUL!!!! I LOVE YOU SO MUCH, YOU AND ERIKA ARE MY WHOLE LIFE :) :)

2010-11-24 @ 22:10:14
Postat av: erika

Låter skoj men var försiktig! =)

2010-11-27 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0