Update

Det har varit en mysig och lärorik helg med min älskade sambo. Vi har övningskört och läst på teori mycket. Igår fick jag göra teoriprovet på tid och sedan göra uppkörning för Max, som då hade rollen som min handledare, som bara skulle säga åt mig att göra exempelvis en utvändig kontroll av bilen och sedan tala om vart jag skulle åka. Jag klarade teorin och nästan uppkörningen. Men det var bara smådetaljer som tur var och att jag dessutom tappade den positiva inställningen mot sista halvan då jag trodde jag gjort ett litet fel. Alltså mer positiv energi och ta in viktiga detaljer. Max är den absolut bästa handledaren man kan ha och han tror jag kan göra uppkörningen inom kort, vilket låter jättebra!

Idag när jag ändå inte jobbar tänker jag passa på och ha en sådann laaassyyy day - osminkad, fördjävligt hår uppsatt i en boll och bara andas. Givetvis tänker jag plugga till körkortet också, det ska jag göra minst två timmar om dagen! Den senaste veckan på jobbet hade verkligen tagit all energi ifrån mig. Jag orkade inte pluga eller ens diska. Jag delade in diskningen bara för att det var för mycket på en och samma gång. Att gå upp fem på morgonen och komma hem halv sju på kvällen sätter sina spår. Skönt att jag slipper det nu.
Lagerjobb kändes hemskt redan första dagen så jag har aldrig slutat söka andra jobb. Någon som har goda kontakter i blekinge? Hör av er i så fall :)

Kommentarer
Postat av: erika

Inte förvånad alls Sara du kör jättebra! =) Och nu äntligen ska jag få börja övningsköra! :D

Jasså varför var du ledig idag? :) Du har varit väldigt duktig måste jag säga :) Bra självdiciplin att jobba så långa dagar! :)

Kram

2010-11-15 @ 19:58:01
Postat av: Sara

Erika: Tack! Vad kul att höra att du äntligen efter mycket om och men ska få övningsköra! :-) Blir det automat- eller har de en ny manuell bil?

Kram

2010-11-16 @ 15:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0