10 oktober

För det första vill jag säga stort grattis till Nina Larsson som fyller 19 år idag! Ett år närmare systemet, yeah!

För det andra har jag bara spontana, tråkiga saker att skriva som bara dyker upp i skallen. Har precis övningskört i tre timmar, så är riktigt trött.
Chockerande nog drack Max och jag inte upp alla ölen från igår så vi diskuterade hur vi skulle göra med dem. "Vi får väl dricka resten ikväll", bra svar, men det får bli snart i så fall, för imorgon ska vi upp så tidigt som 5.45 och köra mot Halmstad. Ska bli kul o se hur väl jag hanterar bilen när jag är dödstrött. Jag har gjort tabbar trots en god nattsömn och mycket motivation. Men jag får försöka vara mer optimistisk. Vi skjutsar i alla fall ingen, så jag kommer inte känna press på så vis.

Nu ska jag se på Top Model tills söta sambon kommer hem från garaget. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0