4 oktober

Vart tar tiden vägen? Oktober redan och inte många veckor kvar till jul. Bortser man från den kraftiga vinden ute kunde man i en sekund tro det var augusti, soligt och klarbå himmel. Träden är fortfarande gröna just här där vi bor. I stan finns det diverse färger på träden och det är fint, men kallt.
Just nu lyssnar jag på Led Zeppelin och ska snart bege mig mot arbetsförmedlingen, alltid bra att ha någonstans att faktiskt gå till under dagen.

Imorse åkte Max till Halmstad och han är mycket efterlängtad redan! Jag har blivit som en hund sedan vi dejtade. Jag är som vilsen utan honom och när jag hör någon i trapphuset blir jag helt till mig och hoppas att det är han. Allt jag behöver är Han. Så känns det oftast, då jag blir såååå lycklig när vi är tillsammans och pratar i telefon, eller om jag så bara hör hans namn ♥

Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0