Friends on a visit

Har varit en helt vanlig dag, sökt fler jobb trots att jag eventuellt redan har ett jobb på g. Jag funderar lite tills jag är helt säker, men de ringde igår så jag kan inte vänta alldeles för länge innan jag lämnar besked. Det är trots allt ett jobb, det jag länge behövt i några månader nu.

Nu är som sagt hösten här och det vankas höstlov för de studerande. Syster och kanske Nina kommer ner på besök då! Jag och Frida har också pratat om att även hon skulle komma på besök någon gång. Ska bli så kul att träffa vännerna igen :)

Kommentarer
Postat av: gigi johansson

I´m so happy that Erika and maybe Nina and Frida will be visiting you two!! I´l also like to visit you guys someday..:)

LOVE YOU MUCH!!

Mom

2010-10-06 @ 22:48:13
Postat av: Erika

jaa det ska bli så kul att se hur du bor nu och att träffa dig igen! x3 (:

2010-10-16 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0