Four eyes!

Här har ni det! Självaste glasögonormen.
Jag nämnde i DET HÄR inlägget att jag kanske skulle trotsa osäkerheten med dessa grejer i ansiktet och visa er hur nördig jag ser ut när jag övningskör. På tal om körning så har jag en regel till mina framtida passagerare: Förbud mot hån och skratt gällande mig i glasögon. Den som fnittrar det minsta åker ut vare sig vi befinner oss på en landsväg eller mitt i motorvägen, så ni vet. Så nu när ni ser den här bilden kan ni förbereda er själva mentalt ;)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: gigi johansson

You look great in them Sara, really good :)

I love you!!

Mom

2010-10-27 @ 22:57:29
Postat av: Erika

Dem är ju jättefiiina! :D

2010-11-03 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0