1 september

Just my luck att solen skiner som mest nu när jag har brist på rena kläder. Inga rena shorts eller linnen utan jeans och tröjor. Men jag vet vad som väntas, och det kommer inte bli trevligt att stå ut med den kylan, så jag tänker inte klaga när det är så härligt väder trots att jag smälter som en isglass i hettan.

För övrigt inträffades något riktigt roligt idag! Okej roligt är ett överdrivet uttryck, men ni fattar.
På väg mot frisören stötte jag på en kvinna som inte kunde hitta dit hon skulle och bad om vägbeskrivning, och guess what - jag visste vart det låg och förklarade vägen dit, precis som vilken annan ronneby-bor som helst! Förvisso är det en väldigt liten stad, men med mitt dåliga lokalsinne är det bra att få bekräftat att man faktiskt kan hitta ändå, särskillt i en stad man nyligen flyttat till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0