Early fall morning

Tänka sig att jag är uppe redan! Sanningen är att jag hatar att vakna innan tio, men blev väckt av mamma och syster strax efter åtta, som båda har tider o passa. Nu känner jag mig lite småtrött och yr men kan aldrig somna om förrän kanske tolv ändå så jag ska försöka få i mig frukost och sen hitta på något att göra tills Frida kommer hit och vi ska sola. Nu har jag lovat att inte sola ofta, men jag har blivit riktigt blek att jag ligger på gränsen till att bli genomskinlig!

Filmen igår var faktiskt bra, hade inte så höga förväntningar på den. Det tragiska är ju slutet - LÄS INTE MER OM NI INTE VILL FÅ SLUTET AVSLÖJAT. Att det var World Trade Center är ju inget bra minne alls, sen att han dog på slutet. Han hade tjej och var kär.
Ändå sedan Max och jag blev tillsammans har jag aldrig kunnat se filmer där par utsätts för något utan att omedvetet byta ut dem mot honom och mig. Tanken att förlora honom i en olycka eller ett så hemskt terrordåd som i filmen, hade blivit min död på samma gång just pga att själva depressionen av hans bortgång vore för mycket för mig. Jag ville ringa upp honom direkt och tala om för honom hur mycket jag älskar honom!
Jag kan inte se Ghost eller Titanic heller. När någon av paret dör i en film får jag panik, så är det bara.

Är man singel, eller i ett förhållande utan min mesiga tanke "jävlar! - What if..?" så kan jag rekomendera filmen. Den är inte hemsk, lovar. Erika sitter inte bredvid och hotar mig att säga allt.

Nu: maaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0