Saror

Hemkommen från en tid på stan. Det sista jag gjorde innan hemfärden var gå på ett möte på arbetsförmedlingen. Blev tillkallad kvart i, när jag hade tid av en man som ropade "Sara" och tittade på mig, ingen annan.
Han: Ja, det var ett tag sen.
Jag: Ja (det var ju nästan över en månad sist jag var där)
Han: Ser att du har jobbat i somras.
Jag: (tänker att jag redan gått igenom det med två andra coacher förut med ger respons ändå) Ja det stämmer.
Han: Hur trivdes du på Maxi?
Jag: (Whuut?? Trodde en sekund han nämnde något med Max men ingen på AF vet vad min sambo heter och uppfattade sedan vad han egentligen sa.) Jag har aldrig jobbat där..
Han: Sara Robertsson?
Jag: Nej, Sara Johansson.
Han: Oj jag tyckte väl att jag inte kände igen dig efter en stund här..

Senare när jag blev kallad av min rätta coach hade hon träffat på tre stycken Sara. Trodde inte det namnet var lika vanligt längre. I Västerås fanns det över fem, sex Sara Johansson's. Jag får se till och byta mitt efternamn lagligt så det finns i registret. Smith sticker ut mer i Sverige ;)

Nu: STORstädning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0