Tack för den liksom

Har precis pratat med Frida, lite om allt mellan himmel och jord, mycket onödigt som vanligt. Strax innan vi lade på kunde jag inte rå för att reagera på en särskilt mening;
- Men, eh... då ringer jag dig sen nästa gång jag har tråkigt eller nåt..

Jag som trodde hon ringde mig för att hon ville, inte för att hon inte hade annat för sig och behövde fylla tomrummet.

Nu ska jag försöka få benen att vakna till så de orkar ta mig till hållplatsen. Måste handla och fylla på busskortet.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: frida

menade inte så gumman menade jag ringer upp dig när jag har tid/e ledig igen hade ju fullt upp den där dagen :) <3

2010-09-20 @ 00:41:42
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0