That's not cool!

Kollade precis på väderprognosen och jag frös bara jag såg det. De senaste dagarna har varit blåsiga, gråa och kalla. När jag skulle ut och rösta under förmiddagen klädde jag mig vinteraktigt; tröja, kofta, en till kofta över det, skinnjacka, jeans, sneakers och sjal.
Jag har seriöst övervägt att stanna hemma imorgon och försöka undvika att gå ut. Tisdag skulle klarna upp lite, då tänker jag passa på handla och boka tid hos frisören.

Mina vänner, sommaren är över, vintern på g, ni ska vara glada att jag flyttat långt bort från er i detta läge just för att jag de senaste dagarna har fått oförvantade och förvånande utbrott pga bara vädret.

Hoppas ni ni är mer toleranta än jag och att ni får fina dagar i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0