2 fantastiska, minnesfulla år

Det är lite lustigt när man tänker efter hur man kan gå från att inte veta om en persons existens, till att denne plötsligt blir den absolut viktigaste personen i ens liv, som man älskar mer än livet själv. Det är så jag känner för Max.

Jag kan inte, vill inte föreställa mig hur livet vore utan honom. Han förgyller min dag, får mig att känna mig vacker, speciell, älskad - och så mycket mer!

Jag hade kunnat skriva en hel sida om just varför han är så bedårande och varför jag älskar honom. Men jag ska skona er. Jag talar inte bara om det för honom varje dag, jag visar det även på flera sätt.

Jag värderar vår tid tillsammans och tar vara på varenda minut. För han är inte som alla andra killar, han är one of a kind, min drömprins, mitt liv!

Kommentarer
Postat av: gigiljohansson

I´m SO happy for you two Sara, a love like yours doesn´t come along every day!!

2011-05-01 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0