Candypills

Nu är det bekräftat, jag är sjuk. Borde ha förstått det igår när jag inte kunda äta upp hela pizzan.
Det måste vara från förra helgen när vi stod vid entrén till puben. Det blåste kallt varje gång ytterligare en berusad stolle skulle in för att bli mer packad. Jag hade en klänning och kavaj, vilket inte var lagom i det väderförhållandet.



Jag trycker i mig värktabletter som om de vore godis och jag kan inte sluta hosta. Jag behöver min röst till jobbet som är om bara ett par dagar. Jag kan fortfarande prata, men det hör oftast till att man tappar rösten också. Funderar på att äta resten av såsindränkta girospizzan från igår och dricka öl, vem vet det kanske får mig att må bättre, medicinerna har inte hjälpt ändå.

Kommentarer
Postat av: erika

Aldrig blanda tabletter med alkohol! Ajabajja

2011-04-04 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0