Coffee and milk

Godmorgon! Håller på med massa tvätt, osminkad, fult och tovigt uppsatt hår, mjukiströja, slitna jeans och mina sneakers - ser ut som en hobo! Är inne på min femte kopp kaffe som kära Max var så gullig och bryggde åt mig då han gick upp en halvtimme innan mig imorse. Känner mig mer effektiv med lite hjälp av koffeinet.

Ikväll ska jag göra mig fin, imorgon är inte vilken dag som helst. Vi åker till Varberg tidigt imorgon sen har vi planerat hela dagen, men jag har tidsinställt ett inlägg! Det är förvisso inget inlägg alla skulle gilla, hade jag läst något sådant innan Max kom in i mitt liv hade jag suckat och stängt ned sidan, men jag ska försöka uppdatera i helgen!
Annars vet ni att här finns nytt på måndag! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN

femte kopp faffe? är du från vettet kvinna?

2011-04-28 @ 15:40:54
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Please cut down on your coffee intake Sara, it´s NOT good for you!!

2011-04-28 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0