Koffein, som jag saknat dig

God förmiddag! Hur har ni det? Jag har det bra, varit vaken sedan 8.40, tänka sig! Däremot var jag fortfarande trött, men kunde inte sova pga att jag hade Simpsons avsnitt i huvudet. Så normal är jag.

Max och jag kom in på det här med sömnlöshet igår och jag reste mig upp ur sängen, innan jag ställt mig in på att sängen inte går att sova i. Vad kan jag göra för att vakna till tänkte jag - koffein, massor av det. Jag har inte druckit kaffe på över en månad (förutom ett par dagar sedan när vi fikade) eftersom jag kände mig krasslig när jag var på besök hos mamma, blev frist när jag kom hem, blev sjuk igen i början av april.

Te har varit lösningen då det är bra för halsen, och innehåller förvisso också koffein, men inte lka mycket. Det är skrämmande hur beroendeframkallande kaffe är, ska se om jag bara kan ta en sista kopp innan jag fortsätter med städningen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ELIN

tviii kaffe -,-

2011-04-19 @ 21:04:17
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: tasha

hahahah verkligen!

2011-04-19 @ 22:53:56
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0