Man får vara ful när man är sjuk




Tights, prickiga, barnsliga strumpor, linne och min tjocka Boston-tröja. Det är min Dagens outfit, som i princip varenda bloggare bloggar om. Men jag lovar att det här är det enda inlägget om vad jag har på mig. You have my word.

Jag ser hemsk ut idag, men vem orkar sminka sig när man är sjuk? Huvudsaken är väl ändå att jag fortfarande duschar och borstar tänderna? Sen om man vill lägga lite extra tid på att fixa sig är det en annan sak.

Okej, jag tar väl lite concealer och maskara när jag ska till jobbet, men det är ingen brådska. Jag jobbar kvällar hela veckan så kan sova länge om jag så gärna känner för det!

Nu ska jag äta glass och se om de visar Simpsons eller Family Guy på tv.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: tasha

haha aww gossebarn! och joo, håller helt klart med ;) <3

2011-04-04 @ 18:07:00
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ser inget fult här =)

2011-04-05 @ 10:00:53
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0