Reese's

När jag var på besök i Västerås fick jag en lite födelsedagspresenter och även ett paket Reese's peanut butter cups med vit choklad att ta hem till Max och mig som vi skule dela på. Jag gillar mat och fet, amerikansk godis om ni inte listat ut det än.
Max åt sin del dagen efter att jag kom hem och tyckte inte om det. Man måste väl ha amerikansk DNA för att kunna äta just det här utan at må illa. Nina tyckte inte heller om det sist vi tog med massor från USA. Jaja, more for us!

Hann dessvärre inte ta kort innan jag tryckte i mig den på en hundradelssekund. Det upprivna paketet är allt ni får:


Hur jag kunde hålla mig alla dessa veckor med att äta den vet jag inte. Det är och förblir ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: ELIN

åh.. jag vill med ha..

2011-04-07 @ 16:58:28
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: tasha

men glass är ju SJÄLVKLART men jag behöver ngt för att bygga upp mina muskler :(

fan vad gott^^

2011-04-07 @ 17:27:45
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: erika

Yum!

2011-04-08 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0