Säker sex är spännande

Jag missuppfattade än en reklam första gången jag såg den. Bara jag som trodde det blåa i hennes väska var ett paket Profil från rfsu? Jag menar, de dricker alkohol, lite udda musik i spelas i bakgrunden, röstkvinnan säger "välj spänning" och kvinnan flörtar med mannen under bordet - och så är det en reklam för nicorette sugtabletter?

Hennes kroppspråk säger mer ska-vi-hem-till-mig? än ska-vi-sluta-röka-tillsammans?

Profil hade alltså passat bättre, men visst det är väl spännande att slut röka också...


Kommentarer
Postat av: tasha

nej men usscchhhh, vad ÄCKLIGT! :( nja, vågar inte för han kanske blir ledsen och fuckar upp mina tänder?! ;) <3

2011-04-12 @ 17:40:31
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0