Söndagsfrånvaro

Vi hade lite fullt upp igår bl a med att äta det jag bakade åt honom och sedan brände vi de kalorierna med en lång promenad vid sjön. Jag tvivlar dock inte på att ni kan förlåta mig för min frånvaro!

Egentligen ska man ta kort när den precis kommit ur ugnen, men jag tänker ta kort nästa gång vi fikar och göra mitt bästa att få er att dreggla när ni ser det tillsammans med nyvispad grädde. Tack till Erika K som gav mig formen och alla underbara recept!

Vi åt inte bara igår ifall ni trodde det. Vi gick till garaget, för att leta upp felet och vart det knakar i bilen. Går knappt att köra över ett farthinder utan att det låter. Och nej, vi har inte "kramats" där så ni kan bespara mig era snuskiga kommentarer (jag syftar på Fridas dirty mind!)

Jag är ledig hela veckan och tänker därmed börja med vårstädning! Men oroa er inte, I'll be back!


Kommentarer
Postat av: ELIN

jag förlåter dig om du förlåter mig!

2011-04-18 @ 15:40:02
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: frida

ha ha har du blivit fin i munnen sara ;) "kramats" säg rakt ut istället vi har inte haft sex i bilen ;)

2011-04-19 @ 17:51:45
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Feel free to bake this cake when you come home in June :)

2011-04-22 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0