Zip it!

Godmorgon på er!
Detta är vad man kan kalla en seg morgon. Jag har varit vaken i snart tre timmar, men har bara ätit frukost, suttit vid datorn och pluggat lite. Jag vill ut och ta en promenad! (Sara, röra på sig? Ja, ni läste rätt!)
Men jag har inte fixat mig, mitt hår ser ut som ett troll. Anledningen till att jag inte duschat och tvättat håret än är för att det inte hade gått så bra, men tanke på att vi knappt har vatten just nu. Det går precis att borsta tänderna och tvätta händerna, men det är så lite kraft i vattnet att tvålen knappt försvinner. Andra gången vi får ett sådant problem. Brukar vara i några timmar, ska se efter om man vattenkraften är normal snart, annars får jag gå ut trots att jag ser ut som ett härk.

Tillsvidare fördriver jag tiden på blogg.se's sida och kikar in i olika bloggar
. Nästa blogg blir den med rubriken "fem fantastiska bloggar om bröllop", men ni vet att jag inte planerar att gifta mig. Ändå hade jag kanske skrämt upp Max om han fått reda på det, så det blir vår lilla hemlighet. Tiden går fortare när jag läser bloggar helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja verkligen! Man blir så pigg och glad också :)



Vi ska ÄNTLIGEN flytta från våran lilla studenlgh till en trea! :) Tänk att gå från ett rum (med kokvrå) till tre rum! Jag fattar inte det riktigt än, haha! Är så trött på att bo trångt, gjort det i tre år snart :s

2011-04-14 @ 14:10:37
URL: http://topseecret.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

på en tiokronors affär här i stan :)

2011-04-14 @ 18:55:45
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0