Sängdags klockan 20.00

Igår när vi satt och kollade på Criminal Minds (vet att jag säger att jag i princip bara följer humor-serier, men CM är riktigt bra) var "Steve" med, och det första Max sa var "Fan jag känner igen honom! ... Men från vad..?" Jag hann inte ens avsluta min ledtråd "Mir..." - "Miranda's man, vad heter han, Steve från Sex And The City!" Hur härligt är inte det när ens kille kan sånt? Känner mig nästan skyldig till att memorera lite fakta om flygplan och stridsfordon eller varför inte vapen?



Imorgon åker Max iväg med jobbet. TIDIGT. Vi ska upp 3.00. Jag behöver ju bilen när han är iväg, så det blir intressant att se om jag faktiskt är kapabel till att köra nyvaken. Lite läskigt faktiskt. Jag menar, det är ju som att köra rattfull. Vi lägger oss absolut senast 20.00. Helst 19 redan. Lite försmak av pensionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0