Wellness Studio

Ni har väl lärt er vid det här laget hur jag tillbringar mina lediga dagar, då alla andra jobbar? Jag har storstädat och sånt bara som tidsfördriv sedan elva. (Jag vet, jag behöver en hobby) Snart håller Max och ett gäng en intervention för mig pga att jag är "beroende" av att städa. Seriöst, kan folk ha så allvarliga problem? Alkohol-, eller chokladberoende förstår jag, men städning är ju tråkigt. Boring as hell.

Tänker inom kort eventuellt baka äppelpaj, så vi gör slut på alla äpplen. Att äta upp dem en efter en kommer ta tid och vi ska ändå vara hälsosamma när Max slutar och träna. Hur stora är oddsen?! Skämt å sido var det för längesedan jag tränade. Över en månad. Och Wellness får pengar för ingenting då. Så jag tänker träna som aldrig förr. Kanske bör jag hämta ut en till bricanyl. SÅ jobbigt ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0