Anledning #101 till varför jag älskar Max

I veckan har Max kollat så jag inte har några planer inför helgen. Han skulle eventuellt ta mig på en liten utflykt uppåt landet sa han. Om allt gick som det skulle det vill säga. Det enda jag fick som ledtråd var att vi åker dit tillsammans, men kommer inte kunna göra det tillsammans. Men han var säker på att jag ändå skulle uppskatta det.

Igår, efter jag nått den gränsen då jag nästan studsade omkring lägenheten av nyfikenhet, bad Max mig blunda. Första anblicken var biljetten till Paul McCartney live i Globen! Trodde inte det var sant, nöp mig minst varje minut, om inte tom var 30e sekund, och händerna kunde inte sluta darra.

En halvtimme senare, efter överraskningen, i duschen kunde jag inte hålla tillbaka glädjetårarna. Jag har velat se honom live såå länge! Och imorgon händer det!! För det är väl på riktigt??! Jag är inte egentligen inskriven på något mentalsjukus och inbillar mig allt?

Om jag minns rätt började jag "digga" till Paul McCartneys låtar när jag var 6-7 år. Skivan Off The Ground var bättre än all godis en unge kunde önska sig i världen. Så upplyftande och behaglig musik.

Lyssnar på den as we speak faktiskt. Cd-spelaren här är den enda som skivan kan spelas i utan att hacka. Att den inte är sönderspelad förstår jag inte.



Vid det här laget finns det nog inget jag skulle säga nej till från Max. Vill han ha trekant får han ta upp det i samband med konserten. Innan jag återhämtar mig från denna drömförverkligande. SÅ glad är jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0