"It too is condensation"

Jag har funnit ett rimlig skäl till för att fortsätta förtära mängder av kaffe. Det värmer. Och då kanske jag klarar mig fint med bara två tröjor under jackan.

Blir dock ingen användning för mina glasögon. Jag använder dem i vanliga fall bara när jag kör, men efter att ha gått igenom gamla kvitton och insåg hur dyra de var, kändes det som om jag kastade pengar i sjön för bara en snabb användning om dagen. Så jag tänkte använda dem vid datorn.

Ganska värdelösa tillsammans med kaffe. Är det lite Alan-varning över det hela att få ut så mycket valuta som möjligt för pengarna? Jag tar åtminstone inte lusthöjande bara för att sista förbrukningsdagen snart går ut.


Kommentarer
Postat av: Miaaa

Din lilla Korrrff haru skaffat glassögon hahha? :)

2011-12-17 @ 01:12:34
Postat av: Sara

Skaffade de sensommar förra året. Max ville inte övningsköra med mig om jag inte kunde läsa en registreringsskylt på 20 meters avstånd så jag skaffade glasögon för körkortet ;-)

2011-12-17 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0