Paul or Chris, who gives a shit?

Fick ett gäng sms den 10 december. Kände mig poppis. Folk ville höra om Paul McCartneys konsert. När vi väl var hemma söndagkväll pratade jag med mamma och Erika, mestadels om lördagen givetvis. "Vad roligt! -Du förresten, jag har träffat Chris Medina!!". Slutade med att jag fick höra mer om honom än vad som diskuterades kring Globen.

En kvart senare pratade jag med mamma; "Wow I'm so happy for you Sara! By the way, did Erika tell you who we saw this weekend?!" Så hörde jag mer eller mindre samma historia Erika drog till mig precis innan. Fast på engelska.

På något sett verkade Paul försvinna där. Bakom deras långvariga extas efter en artist som jag precis lärt mig namnet på. Don't get me wrong, han verkar trevlig och sjunger bra. Men om han satt i Globen hade han hamnat i Pauls skugga. Ingen märkte att Fredrik Wikingsson var på plats. Jag såg honom bara för att han råkade sitta precis framför mig och att hans läskigt smala, långa arm pekade på något och skymde scenen en sekund där.

Nåja de hade en bra helg mamma och Erika också. Så länge dem blev glada. Medina kanske är deras McCartney?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0