00:43

Några super skallen av sig, andra gökar eller sover vid det här laget. Jag däremot sitter som en riktig datornörd med laptopen i knäna framför tv:n pga att jag inte kan sova. Sova vid midnatt redan, är jag 21 eller 65?
Max har nämligen nattvandringen på Hjorthöjden just nu och vi har precis vaknat upp från catnap #2 efter en mysig kväll ute.
Han ska troligtvis vara hemma så tidigt som två. Jag är ändå inte trött, men jag har märkt hur jag på sistone blivit mer beroende av honom än vanligt. Det har kommit till stadiet då jag inte kan sova utan honom. Ganska omöjligt faktiskt.

Får se vad jag hittar på nu. Kan jag vara så desperat att jag loggar in på facebook? Har redan gjort det två gånger den här månaden.. men någon därute kanske är vaken. Fast jag vill inte skicka drinkar eller nallebjörnar fram och tillbaka eller spela något spel som farmville, bara prata - eller chatta är korrekta uttrycket. Vad är det för fel på personlig kontakt, eller om inte möjligt, telefonen?

Innan jag överväger det ska jag dränka min finne i sprit, det ska tydligen hjälpa. Den stora skall bort i alla fall, den lilla syns knappt. Kollar man däremot snabbt på mig ser det ut som jag har en såndär punkig dubbelpiercing under munnen. Fördjävligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0