13 dagar

Drygt två veckor i Västerås. Det finns så mycket jag vill göra! Kommer kanske inte hinna träffa alla den här gången heller, men vi får se hur det löser sig. Hittills har jag planerat fika, solning och eventuell utekväll. Givetvis ska mamma också firas på sin 50 års-dag!

Fem dagar kvar tills Max beger sig till övningen i Luleå och jag till Västra Aros, som det förut hette. (Hörde det på vem vet mest, man försöker memorera allt för att framstå smartare, det gör i ala fall jag..)
Ibland känns det verkligen som jag lärt mig mer från tv:n än jag gjorde i skolan. Family Guy däremot är inget att förlita sig på när det gäller historia, ni som följer serien vet vad jag menar.




Nu ska jag baka något till min käraste och sen är det kanske dags att jag börjar packa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0