Bad ha(mburger)bit

Tidigare idag när jag lagade ihop något såg jag massa hamburgerkött i frysen. Varför hade de specialpris på de stora förpackningarna? Jag blir bara sugen!
Jag minns tillbaka på första gången vi gjorde egna hamburgare. Vi blev vansinnigt mätta efter EN - utan tillbehör - och kunde knappt röra oss. Numera äter vi två hamburgare var varje gång. Dessutom har vi diskuterat att man borde ha något tillbehör, inte nödvändigtvis pommes, men kanske klyftpotatis eller något som kompletterar. Vi äter hamburgare nästan varannan helg. Det börjar spåra ur totalt, men det är trots allt bara under helgen vi äter det. Och vi kommer säkerligen inte överskrida två hamburgare...
 - vem fan försöker jag lura? Dem blir allt godare för varje gång, snart trycker jag väl i mig fem hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0