Casper här

Finns inte mycket snö kvar här i Ronneby.
- Ris för att jag numera är det vitaste i stan..
- Ros för att våren kanske är tidig i år!

Jag är i Västerås den 28:e, den som vill haka på till solariet är det bara höra av sig. Jag har inte solat solarium i Ronneby pga två anledningar: Jag har klaustrofobi och får panik att sola ensam utan sällskap. Sen visste jag inte ens att man kunde sola här förrän någon vecka sedan.
Med andra ord har min hud inte fått någon sol alls sedan september när jag solade sist. Jag ska sola fyra gånger minst när jag är i gamla gnällbältet. En halvtimme per gång. Hör av er, jag vågar inte sola själv som sagt.

Jag får väl se det på den LJUSA sidan; blir det strömavbrott igen lyser jag upp lägenheten.



De är svartvita för att förvarna er. Ni kommer se före- och efterbild efter jag solat. Be aware!


Kommentarer
Postat av: frida

Jag ska ju med dig ;)

2011-02-22 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0