Kåte fan

Det började bli sent och filmen vi kollade på närmade sitt slut, då Max fick ett konstigt sms från ett nummer han inte kände igen;

"Jag har blivit erbjuden penetration. Vad är det? Ska jag tacka ja till det?"

Vi blev allför nyfikna på vem det var och sökte på datorn. Någon kåt, okunnig fjortis (antar väl att det lika gärna kunde vara en ung bög...) från Stockholmstrakten. Max tyckte att vi skulle svara för att jävlas, men sen ändrade han sig. Fem minuter senare får han: "Du är allt en riktig clown"

Vi har nog alla fått konstiga sms från ett okänt nummer förut, men det där slår nog alla dem jag sett.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah det e kul n'r man f[r lite skumma sms, om de inte 'r l'skiga forstos :P

Jag fick ett en gong som stog "Saknar dig Patrik min Kapsyl" haha d[ svarade jag saknar dig ockso min korkskruv XD

2011-02-03 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0